17 Şubat 2012 Cuma

nursel rüyası kefen görmek anlamı

isim: nursel öztüuk rüyadaki nesne: kefen gormek.. kısaca görünen rüya: ruyamda çok hastaymışım yoğun bakıma kaldırmışlr benı *bırden fenalaşiyorum ve tum sevdıklerımi yanıma çağirmışlar doktorlar ve eşimle çocuklarımla vedalaşiyorumve bırden ölüyorum bunları ben sanki bıkenardan izlıyorum bıtane daha ben varmış guya kenarda* daha sonra doktorlar benım ağzımı falan bağlıyolar kefene sardılar baştarafımıbağladılar sonra ayak tarafımı bağldılar ben geldım doktor dıyorumkı çok sıkı bağladınız oyle olmaz bıraz gevşetın doktor benı duymuyor baktım benı duymuyolar ben çozdum doktor şaşırıyor ya ben bunu azomnce bağlamımışmıydım dıyor sonrada eşim feryadı basıyor aşkım hanı soz vermıştınbenı bırakmıycantın dıyre ağlıyor aşkım yanındayım dıyorum sankı oan yanında olduğumu hısettı gıbı oyle uğraşirken uyandım lutfen bu ruyayı yorumlar mısınız çok merak edıyorum...şimdıden tşkr ederım..... Rüyada kefen zinaya meyi etmeye delalet eder, denilmiştir. Kefenin giyimini tamamlamadığını gören kimse zinaya davet edilir ancak icabet etmez. Ölülerin kefene sarıldığı gibi kefene sarıldığını gören kişi ölür. Ayaklarını ve başını kapatmadığını gör­mek, dini yaşantısının bozulmasına delalet eder. Rüyada görülen ölünün üzerindeki kefen ne kadar azsa rüya sahibi tövbeye o kadar yakın olur. Ke­fen ne kadar çoksa tövbeden o kadar uzak olur. Tanımadığı kimselerin bay­ram ya da düğün gibi bir sebep olmaksızın kendisine süslü elbiseler giydirip bir evde tek başına bıraktığını görmesi, rüya sahibinin ölmesine delalet eder. Yeni beyaz elbiseler yeni işlere delalet eder. Nablusi (rahmetullahi aleyh)’in tabiri; Rüyada kefen avret mahallini örtmeye bazen amelleri gizlemeye ya da bekâr kimsenin dengi olmayan birisi ile evlenmesine delalet eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder