16 Şubat 2012 Perşembe

rüyada araba ve sevdiği kız yorumu

isim: mustafa özkaya rüyadaki nesne: araba kısaca görünen rüya: sevdiğim kızı gördüm; araba ( araba kırmızı olabilir) ile biryere gidiyordu onu uçarak takip ettim Bir yere girdi anlayamadım neresi olduğunu sonra yere indim bir arkadaşım orasının mağaza olduğunu söyledi hatta rodi jeans dı sonra halamları gördüm piknik yapacaktık neşeliydiler sonra gene uçarak o kızın evine gittim kalabalık misafir geldi ben çıktım evden dışarda masa sandalyeler vardı Nişan yada düğüne benziyordu birden ,aniden bir fırtına masa sandalyeyi savurdu kayboldular ve ben gene uçarak oraya yardıma gidiyordum oralarda rüya bitti… Rüyada nakliyat arabası ihtiyaçların karşılanmasına, içindeki eşyalar kaliteli ise üzüntülerin dağılmasına delalet eder. Eğer araba bozulursa güvendiği bir insandan göreceği kötülükten dolayı hayrete düşmesine işaret eder. Rüyada ticari taksi görmek mutlu ve rahat bir yaşama, tanımadığı bir kadının kendisi ile yolculuk yaptığını görmek haram ilişkilere ve rüsvay lığa delalet eder. Kendisinin bir taksiye sahip olduğunu görmek, kişinin hedeflerinin gerçekleşmesine delalet eder. — Nablusi (rahmetullahi aleyh)’in tabiri: Rüyada araba rüya sahibinin geçimini düzenlemesine delalet eder. Çünkü araba sebebiyle eşyalar taşınır ve bir yerden bir yere götürülür. Araba sürdüğünü ve arabada insanların olduğunu görmek bir topluluğu yöneteceğine ya da hayırlı evlatları olacağına delalet eder. Yola çıkmayı düşünen bir kimsenin rüyada araba görürse yolculuğun gecikmesine işaret eder. Araba yükü görmek yabancı bir dardan gelecek izzete delalet eder. Rüyada arabaya bağlandığını ya da bir arabayı takip ettiğin gören kimse, vicdanın peşinden gider. Ve arabada edindiği yer kadar hükümdar kân sağlar. Yük taşıyan bir arabaya bindiğini gören kimseye üzüntüye isabet eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder