12 Şubat 2012 Pazar

rüyada hoşlandığı kızı görmenin anlamı

isim: yiğiter rüyadaki nesne: hoşlandığım kız kısaca görünen rüya: bizim okulda benden bir yaş küçük bir kız var 2 haftadır falan kızdan hoşlanıyorum rüyayı görmeden 1 gün önce kızla çok küçük bi konuşmam geçti serveslemi gdiyosun evet bu kadar dün gece rüyamda gördüm şöyle: rüyamda en yakın arkadaşımla kanitne giriyorm adı almıla olan kızda orda bi gelirmisin bişey sorucam diyor bende tabi diyip gidiyorum yanına arkadaşım çay almaya gidiyor sor bakalım diyorum oda babam ben ne istersem alıyor benle dün gece bişey konuştu ben sen ne istersen alıyorum ama artık kendine uygun bi koca adayı bulursan her seferinde annene yalvarmak zorunda kalmazsın dedi sence ne yapmalıyım gibi bişey dedi orda uyandım 04.38 de uyandım bi dahada uyuyamadım heycandan ne demek oluyor acaba. yorumu rüya tabiri o kişiden güzel bir haber alacağınızın işaretidir. Eğer kavga ediyor görürseniz aranızda iyi bir şey olacağına işarettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder